System Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7

 

SIP GEO-INFO powstał w 1991 roku na zlecenie Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i jest najlepszym, najstarszym i jedynym

w pełni obiektowym systemem do prowadzenia numerycznych zasobów mapy wielkoskalowej i mapy topograficznej (TBD) w kraju. Obecnie liczba wdrożeń Systemu GEO-INFO przekroczyła 1100 licencji, funkcjonujących przede wszystkim w ponad stu ośrodkach administracji samorządowej i państwowej, w tym w wielu dużych miastach, m.in.: Poznaniu, Łodzi, Szczecinie, Świnoujściu, Lesznie, Opolu, Kielcach, Radomiu, Piotrkowie Trybunalskim, Koninie, Stargardzie Szczecińskim, Bielsku-Białej, Kędzierzynie-Koźlu, Jeleniej Górze, Nowej Soli, Pile i Kaliszu i innych.

W województwach: wielkopolskim, opolskim oraz w większej części województw lubuskiego i zachodniopomorskiego System GEO-INFO 7 został ustanowiony, jako standard geodezyjnego zasobu numerycznego.

Więcej

Centrum szkoleniowe GEO-INFO

Centrum szkoleniowe GEO-INFO kształci kadry kierownicze, inspektorów nadzoru oraz operatorów systemu informacji przestrzennej.

Program szkoleń, zweryfikowany wieloletnią praktyką, zawiera materiał precyzyjnie dobrany do potrzeb i oczekiwań poszczególnych grup uczestników. Przekazywana jest wiedza teoretyczna oraz praktyczne wskazówki, wynikające z wieloletnich doświadczeń związanych z funkcjonowaniem systemu GEOINFO w różnych regionach kraju.

Więcej...

Dla kogo jest GEO-INFO?

Oferta GEO-INFO jest skierowana do szerokiego grona użytkowników Systemów Informacji Przestrzennej i wykracza poza środowisko producentów wielkoskalowych map geodezyjnych. Aby sprostać wymaganiom użytkowników mapy nuemrycznej, GEO-INFO posiada wyspecjalizowane moduły obsługujące zadania z wielu dziedzin.

Z możliwości systemu mogą między innymi korzystać: geodeci, osoby prowadzące kataster wielozadaniowy, projektanci, osoby odpowiedzialne za planowanie i gospodarkę przestrzenną, gestorzy sieci uzbrojenia terenu, zarządzający zakładami przemysłowymi, nauczyciele (SIP w cyklu dydaktycznym).

Rozwiązania w ofercie SIP GEO-INFO 7:

1. Wykonawstwo geodezyjne
Aplikacja GEO-INFO 7 Delta do wymiany danych i współpracy z ODGiK w trybie off-line.
Dla dużych projektów odpowiednio skonfigurowany do aktualnych potrzeb system GEO-INFO 7 z wykorzystaniem modułów aplikacji GEO-INFO 7 Mapa i  GEO-INFO 7 Integra.

2. Prowadzenie zasobu geodezyjnego
Zintegrowany system GEO-INFO 7.

3. Zarządzanie pracą ODGiK
Moduł zintegrowanego sytemu: GEO-INFO 7 Ośrodek.

Serwis oprogramowania

     

  • Umowa serwisowa jest podpisywana na okres jednego roku (najczęściej na początku roku kalendarzowego).

  • Umowa obejmuje doradztwo techniczne, informatyczne, merytoryczne i technologiczne, szkolenia uzupełniające. Usługa obejmuje także wsparcie drogą telefoniczną i przez e-mail.

  • Usługa serwisowa jest wykonywana w siedzibie klienta.

  • Liczba dni i koszt usługi są każdorazowo ustalane w klientem w umowie serwisowej.

 

Przetwarzanie danych osobowych i pliki cookies

Klauzula Informacyjna

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ? zwanym RODO, pragniemy Państwa poinformować, iż

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

SYSTHERM INFO Sp. z o.o., ul. Złotowska 27, 60-189 Poznań,

tel. +48 61 8480352, e-mail sekretariat@systherm-info.pl;

Z naszym inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować przy pomocy adresu  
e-mail: cezary.sadowski@rodo.pl.

Cele przetwarzania danych osobowych:

  • Rekrutacja i zatrudnienie pracowników, stażystów oraz praktykantów,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi, z którymi administrator ma podpisane umowy na świadczenie usług, dostawy, sprzedaż i serwisowania produktów itp.,
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, z którymi administrator prowadzi relacje biznesowe,
  • Komunikacja interpersonalna wewnątrz spółki,
  • Nadzorowanie ruchu osobowego i kołowego na terenie obiektu (monitoring wizyjny CCTV),
  • Udział w projektach badawczych, rozwojowych i biznesowych finansowanych ze źródeł zewnętrznych (unijne i państwowe),

Podstawy prawne przetwarzania:

Przetwarzamy dane osobowe w oparciu o poniższe podstawy prawne:

  • Zgoda podmiotu danych,?kodeks pracy, umowy zawarte pomiędzy?firmami, przepisy prawa?krajowego i unijnego,?w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych.
  • W szczególnych przypadkach (windykacja, monitorowanie ruchu na terenie obiektu)?podstawą prawną jest uzasadniony interes administratora danych osobowych (art.6 ust.1 lit. f RODO).

Podanie informacji na swój temat jest koniecznym wymogiem do zawarcia z nami umowy dla potrzeb związanych z Kodeksem Pracy oraz innymi aktami prawnymi.?Niepodanie tych danych uniemożliwi zawarcie umowy.

Odbiorcami danych osobowych są:

  • Właściwe podmioty administracji publicznej i samorządowej,
  • Firmy świadczące usługi w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony osób i mienia,  obsługi informatycznej, oprogramowania komputerowego, szkoleń, finansów, ubezpieczeń, obsługi medycznej, rekreacyjnej, serwisu urządzeń, ? 
    • Podmioty wykonujące usługi audytu.

Okres przetwarzania:

Dane osobowe Państwa są przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów,

dla których zostały zebrane.

  • Dane kadrowe oraz BHP są przechowywane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
  • Dokumenty typu CV są przechowywane przez okres rekrutacji, w przypadku wyrażenia zgody na przyszłe rekrutacje przez okres wskazany w zgodzie,
  • Pozostałe informacje przetwarzane są zgodnie z wewnętrzną instrukcją przechowywania dokumentów i zapisów, przez czas trwania umów, udzielonych gwarancji, do zakończenia procesu windykacyjnego, bądź przez okres wymagany przepisami prawa.

Wszelkie dane są przetwarzane jednak nie dłużej niż jest to niezbędne.

Prawa osób podających swoje dane osobowe :

Ponadto informujemy, że mają Państwo prawo do:

  • Wglądu, przeniesienia, sprostowania, usunięcia swoich danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania?a także do?wniesienia sprzeciwu i przenoszenia danych?(jeżeli będzie to możliwe),
  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych?można wycofać w każdej chwili, tak łatwo, jak?zgoda ta?została udzielona,
  • Jeśli dopatrzą się Państwo naruszeń ze strony naszej spółki, co do bezpieczeństwa przetwarzania danych?osobowych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Nasza spółka nie profiluje danych osobowych. Jeśli w trakcie posiadania informacji na temat danej osoby pojawi się inna potrzeba ich przetworzenia niż wskazana wcześniej, jesteśmy zobowiązani do poinformowania jej kiedy i w jakim celu mamy zamiar te dane przetworzyć.?Państwa dane nie są także przetwarzane poza obszar EOG.

Każdorazowo dokładamy wszelkich starań, by zostali Państwo poinformowani o celu przetwarzania danych osobowych, podstawie prawnej tego przetwarzania, okresie retencji danych i wszystkich innych informacjach wymaganych przez RODO w ramach realizacji obowiązku informacyjnego a także, by Państwa dane osobowe były przetwarzane w sposób bezpieczny.  Stosujemy wewnętrzną politykę bezpieczeństwa. Pracownicy działają w ramach udzielonych upoważnień oraz przechodzą szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych. Wstęp na teren siedziby jest nadzorowany przez Specjalistyczną agencję ochrony. Archiwum znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu z dostępem tylko dla upoważnionych osób. Stosowane są hasła dostępowe, blokady komputerów. Sieć informatyczna oraz systemy znajdują się pod naszym bezpośrednim nadzorem. Stosowane są backupy.

Informujemy również, iż jesteśmy administratorem naszego fanpage?a na portalu internetowym facebook.com. Przy pomocy udostępnionych nam filtrów definiujemy kryteria kategorii osób a dane te Facebook wykorzystuje w swoich działaniach marketingowych, którym celem jest nakłonienie użytkowników Facebooka do odwiedzenia naszego profilu. Statystyki dotyczące odwiedzin otrzymujemy w postaci zanonimizowanej, a do ich opracowania Facebook wykorzystuje ciasteczka instalowane na urządzeniach osób odwiedzających portal. Pragniemy poinformować, iż przetwarzane są także ciasteczka osób odwiedzających nasz fanpage?a które nie są użytkownikami Facebooka.

Informacje na temat możliwości skorzystania z przysługujących Państwu praw znajdują się w sekcji pomocy portalu Facebook ? prywatność.

Jeżeli mają Państwo pytania lub wątpliwości w zakresie ochrony Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt poprzez wskazany adres poczty elektronicznej.

Z przyjemnością udzielimy szczegółowych informacji.

Pliki cookies

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji w polskim prawie, jesteśmy zobowiązani poinformować Państwa jako czytelników / użytkowników serwisów systherm-info.pl i geo-info.pl, że nasza strona wykorzystuje technologię plików cookies (tzw. "ciasteczek")

Informacje zapisane za pomocą cookies są wykorzystywane w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych preferencji naszych użytkowników. Stosowanie cookies jest niezbędne, aby nasz serwis mógł dostarczać treści i funkcjonalności w zaprojektowanym zakresie. Każdy czytelnik / użytkownik serwisu systherm-info.pl i geo-info.pl może zmienić ustawienia dotyczące technologii cookies, dostosowując konfigurację programu internetowego, za pomocą którego korzysta z zasobów Internetu, do własnych wymagań.

Korzystanie przez Państwa z serwisów systherm-info.pl i geo-info.pl oznacza, że wyrażają Państwo zgodę, aby cookies były zapisywane w pamięci wykorzystywanego przez Państwa urządzenia zgodnie z aktualnymi ustawieniami Państwa przeglądarki.

Jak wyłączyć ciasteczka

Logowanie