Panel Klienta

Miło nam poinformować, że firma Systherm Info Sp. z o. o., wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, uruchamia nowy kanał realizacji zgłoszeń serwisowych. Panel Klienta, który w pierwszej kolejności udostępnimy Ośrodkom Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej posiada następujące funkcje:

-        Dostęp do stanu posiadania oprogramowania GEO-INFO V (ilości stanowisk, moduły).
-        Informacja o ilości wykupionych oraz o ilości wizyt pozostałych do wykorzystania, zgodnie z zapisem umowy serwisowej.
-        Możliwość pobrania nowych wersji oprogramowania zgodnie z zapisem umowy subskrypcyjnej.
-        Możliwość odczytu ważnych komunikatów.


Kolejną ważną funkcją Panelu jest umożliwienie Klientom zgłaszania błędów i usterek przez stronę www. Został on tak zaprojektowany, aby Klient mógł zadawać dodatkowe pytania do swego zgłoszenia, a także miał możliwość przeglądania historycznych wpisów.

Klienci będą sukcesywnie informowani drogą mailową o przyznanym loginie i haśle oraz otrzymają instrukcje obsługi Panelu.

W celu uruchomienia Panelu Klienta, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży
Zapraszamy do korzystania z nowego narzędzia.

Logowanie